Pouk za učence 9. razreda od ponedeljka, 25. 5. 2020 dalje bo potekal po prilagojenem urniku v 2. nadstropju (za prikaz urnika kliknite na predhodno modro obarvano besedilo). Šolska ura je praviloma 45 minut kot običajno, spremembe so z rdečo barvo zapisane pred vsakim predmetom. Tudi časovni razpored šolskih ur je praviloma enak kot prej. Sprememba je pri odmorih: odmori so 5-minutni, 20 minut traja le odmor za malico.
Učenci bodo po prihodu v šolo razdeljeni v tri skupine. Vsaka skupina bo ves čas v svoji učilnici: za biologijo, za matematiko in slovenščino (Bavec). Selili se bodo učitelji. Vsak učenec bo stalno sedel na istem stolu za isto mizo.
Učitelji bodo nosili zaščitne maske. V učilnici maske za učence niso obvezne, morali pa jih bodo imeti izven učilnice. Učenci masko prinesejo od doma. Ni obvezna kirurška maska, dovolj je zaščita preko ust in nosu iz blaga.
Urnik prevozov ste starši, ki ste prijavili otroke za prevoz, prejeli po e-pošti.
Predura se pričenja ob 7.30 in 1. šolska ura ob 8.20. V ponedeljek bosta učence sprejela oba razrednika.
Želim vam miren konec tedna in vas lepo pozdravljam!
Obveščamo vas, da so učenci šestih razredov varno prispeli v Planico in so že pričeli s programom. V Planici jih je pričakalo sonce in po kosilu se bodo odpravili na smučanje.
Za morebitna nujna obvestila lahko pokličete učiteljico Tino Svetičič na telefonsko številko 031/210-881.
Obveščamo vas, da se je šola prijavila v projekt razširjenega programa, ki ga izvaja ZRSŠ in MIZŠ.
Zavod RS za šolstvo je našo šolo uvrstil med tiste šole, ki bodo v naslednjih treh letih poskusno izvajale 1/3 projekta. To pomeni, da bomo vključeni v modul ZDRAVJE, GIBANJE TER DOBRO PSIHIČNO IN FIZIČNO POČUTJE OTROK.
Učencem bodo ponujene vsebine iz treh sklopov:
gibanje,
hrana in prehranjevanje,
zdravje in varnost.
Za učence od 1. do 5. razreda se bo projekt izvajal v času jutranjega varstva in podaljšanega bivanja, za učence od 6. do 9. razreda pa pred in po pouku.
V 5. b razredu je v zadnjem tednu pred prazniki čutiti posebno praznično vzdušje. Smrečica je okrašena, učenci pa vsak dan komaj čakajo na jutranje sporočilce z adventnega koledarja. Trudijo se, da bi z dobrimi deli in pozornostmi razveseljevali sošolce, sorodnike in prijatelje.
Pri uri likovne umetnosti so se učenci preizkusili v skupinskem risanju. Vsak se je moral potruditi in pobarvati svoj kos risbe in s tem prispeval k nastanku velike skupinske risbe. Učenci so ugotovili, da je čisto vsak učenec pomemben za uspešno opravljeno delo.
Učenka Asja Anastazija Vranac iz 7. a razreda je prejela na mednarodnem likovnem natečaju bronasto priznanje v III. triadi za svoj likovni izdelek na temo Moj kraj / My town pod mentorstvom Helene Angelski. Natečaj je potekal na OŠ Toma Brejca v Kamniku do oktobra 2017 v okviru projekta Erasmus+, na katerem so poleg slovenskih šol sodelovale tudi šole iz Bolgarije, Hrvaške, Grčije, Poljske in Romunije. Prejeli pa so preko 300 likovnih del.
Zaradi premajhnega števila prijav se v letošnjem šolskem letu ne bodo izvajale naslednje interesne dejavnosti: Angleška konverzacija, Angleški literarni klub, Stand-Up Comedy in Male sive celice.
Na OŠ Dornberk je dne 5. 6. 2017 potekal izbor del, prejetih na mednarodni likovni natečaj Portret – mi smo ta svet. Na natečaj je prispelo 826 likovnih del iz treh držav (Slovenije, Italije in Španije). Po izboru strokovne komisije se je v izbor del za razstavo uvrstilo delo Petre Burnik iz 6. b razreda, tako da prejme za svoje delo bronasto priznanje.
V četrtek, 8. 6. 2017, smo se učenci 3.a odzvali vabilu in obiskali Fitnes Sokol Vič. Potili smo se in pri tem uživali na skupinski vadbi, tekli na tekalni stezi, se “znesli” nad boksarsko vrečo. Ker smo na izgubili ogromno energije, so nas v fitnesu še prijazno pogostili, nato pa smo se počasi, a z nasmehi na ustnicah počasi privlekli do šole. Hvala še enkrat za prijazno vabilo.
Kdor še ni prevzel spričevala, lahko to stori danes, v petek, 26. 6. 2020 do 14. ure in od torka, 30. 6. 2020 do petka, 3. 7. 2020 od 7. do 14. ure v pisarni tajništva.
Živé naj vsi naródi, ki hrepené dočakat’ dan, da koder sonce hodi, prepir iz svéta bo pregnan, da rojak prost bo vsak, ne vrag, le sosed bo mejak!
(France Prešeren)
Spoštovani starši, učenke in učenci, zaposleni!
Slovenci smo stoletja sanjali o svoji državi in naši generaciji so se sanje uresničile. Danes praznujemo in se spominjamo 25. junija1991, dne, ko smo se Slovenci osamosvojili in dobili svojo državo.
To ni bilo enostavno in lahko, ampak smo si državnost priborili z enotnostjo, odločnostjo in pogumom. Zato bodimo ponosni in zavedni državljani in se trudimo vsak po svojih močeh, da bo naša domovina vsak dan boljša in življenje lepše.
Prav gotovo ste slišali o nameri za pripojitev naše šole k OŠ Kolezija in dolžan sem, da vam o tem nekaj povem.
S pripojitvijo bi bila OŠ Bičevje ukinjena, izgubila bi ime, na zidu bi pisalo le še OŠ Kolezija. Prepričan sem, da si nihče od vas ne želi kaj takega. Kot smo se leta 1991 državljani Slovenije uprli in izbojevali samostojnost, tako se bomo tudi zaposleni na OŠ Bičevje skupaj z vami in z vašimi starši uprli nasilni pripojitvi in ohranili samostojno Osnovno šolo Bičevje.
Drage učenke in učenci! Z današnjim dnem so se začele poletne počitnice.
V imenu učiteljev, strokovnih delavcev, tehničnega osebja, vodstva šole in v svojem vam želim veliko sončnih dni in zanimivih doživetij! Predvsem pa želim, da se v šolo vrnete zdravi in nasmejani!
Nazadnje še, prijatlji, kozarce zase vzdignimo, ki smo zato se zbrat’li, ker dobro v srcu mislimo; dókaj dni naj živí vsak, kar nas dobrih je ljudi! (France Prešeren)
Začeli bomo z novo temo, v kateri bomo spoznali vpliv Sonca na vreme (in na Zemljo nasploh). Danes malo zabavnega uvoda (pri prvi povezavi, ki je v angleščini ti bo verjetno lažje, če si vklopiš podnapise. So sicer v angleščini, ampak vseeno olajšajo razumevanje). Druga povezava je v slovenščini.
Vadi računanje obsega na straneh 116 in 117. Po potrebi naredi popravo preverjanja znanja. Ocenjevanje bo potekalo od ponedeljka do srede prihodnji teden.
SLOVENŠČINA
Danes malo o sopomenkah in protipomenkah. 🙂 Preberi si razlago na strani 91.
Še nekaj primerov sopomenk: Luna-Mesec, babica-nona, pero-nalivnik, ati-oči
Še nekaj primerov protipomenk: dobro-slabo, veliko-majhno, ozko-široko
Nato reši prvo nalogo pod razlago (besede) ter v zvezek napiši še po pet svojih primerov sopomenk in pet svojih primerov protipomenk.
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
Preberi si nalogo 7 na strani 118 in jo reši. Preberi tudi besedilo spodaj, ki govori o strupenih plinih. Nato premisli o težavi, opisani v okvirčku »Na kratko« na strani 119 ter zapiši svoje razmišljanje.
Danes imamo na urniku eno uro slovenščine in dve uri družbe. Ne pozabi na likovno umetnost, navodila za likovno nalogo boš našel/našla pod zavihkom LUM.
SLJ
Na strani 89 najdeš vprašanja, ki se navezujejo na besedilo o žutenah, ki si ga bral/a že v ponedeljek.
Tudi na ta vprašanja odgovori v zvezek.
DRUŽBA
Na straneh 112 in 113 si preberi o obdobju srednjega veka na ozemlju Slovenije. Nato se sprehodi po virtualnem Mestnem muzeju na tej povezavi:
Danes imamo na urniku dve uri slovenščine, matematiko, šport in glasbeno umetnost.
SLOVENŠČINA
Danes se bomo pozabavali z zanimivo pesmico slovenskega pesnika Daneta Zajca na strani 158. Pesem je zanimiva predvsem zato, ker ima posebno obliko.
Tudi sam/a se preizkusi v pisanju podobne pesmi. V berilu je na strani 158 obrazloženo, kako jo lahko začneš. (spodaj v zelenem kvadratku, šesta alineja-pikica).
MATEMATIKA
Tudi danes je še čas za preverjanje znanja. Če ga še nisi rešil, je čas le do 16.00.
ŠPORT
Na podlagi tabele, ki si jo izpolnjeval/a pretekli teden, načrtuj telesno dejavnost za ta teden. Torej, če si ugotovil/a, da se giblješ dovolj, nadaljuješ z enakim načinom, če ugotavljaš, da je gibanja premalo, ta teden kaj dodaš. Tokrat je ne rabiš beležiti, samo v petek mi pošlji elektronsko pošto, v kateri mi boš pojasnil/a, kako je šlo.
GLASBENA UMETNOST
Danes je še zadnja ura posvečena glasbenemu projektu. Do konca tega tedna je potrebno poročilo nujno oddati.
Dodam naj še to, da v času, ki ga imaš za ure glasbene umetnosti lahko pogledaš vse posnetke, le da ti za razliko od tistega, ki ga izbereš za projekt, za ostale ne rabiš rešiti učnega lista POROČILO.
Danes se lahko lotiš glasbenega projekta, ki ga opravljaš v mesecu maju. S tem projektom boš pridobil/a oceno v drugem ocenjevalnem obdobju. Za pridobitev ocene si ogledaš enega izmed ponujenih posnetkov glasbenih prireditev ter napišeš poročilo na učni list, ki je priložen spodaj. Poročilo bo ocenjeno glede na izčrpnost, uporabo glasbenih izrazov, smiselnost zapisa.
Tema za pridobitev ocene pri družbi, v kolikor je nimate oziroma ste med oceno in bi jo želeli zvišati, naj bo iz ZGODOVINE SLOVENIJE.
Iz vsakega od obdobij si boste lahko izbrali kakšno temo in o njej napisali poročilo, naredili plakat…Za obdobje prazgodovino lahko izbereš na primer PREDSTAVITEV PRAZGODOVINSKIH NAJDB ali pa PREDSTAVITEV PRAZGODOVINSKIH DOB in podobno….V starem veku je to lahko EMONA, v srednjem lahko pišeš o srednjeveških mestih na naših tleh, v novem lahko izbereš na primer razvoj industrije.
V vsakem obdobju torej lahko izbereš tisto, kar te zanima ali bi želel/a bolj raziskati. Izbereš le eno temo, ne po eno za vsako obdobje.