Velikonočno voščilo pravoslavnim vernikom

Spoštovani!

Ob vašem prazniku velike noči vam v imenu vodstva, učiteljev in ostalih zaposlenih želim blagoslovljene dni, veselje, ljubezen v družini in med ljudmi.

Voščilu se v imenu staršev pridružuje tudi predsednica sveta staršev ga. Marija Burnik.

Peter Klun, ravnatelj

 

NAVODILO ZA PONEDELJEK, 20. 4. 2020

Dobro jutro!

Nov teden je pred nami. V tem tednu bomo spoznali le nekaj malega učne snovi, v torek in sredo pa bomo imeli dan dejavnosti. V torek bo to tehniški dan, ko bomo raziskovali zgodovino epidemij, v sredo pa športni.

Današnji urnik pa je čisto običajen.

SLOVENŠČINA

Danes spoznavamo še eno pravilo za postavljanje vejic. Opisano je v pravopisnem opomniku na strani 57. Jaz to pravilo pogosto uporabim zadnje čase, ko vam odgovarjam na elektronsko pošto. Na primer ko napišem: Pozdravljen, …. ali pa Živjo, ….

Reši vaje na strani 57 in 58.

MATEMATIKA

V tem tednu te pri matematiki čaka le preverjanje znanja na straneh 51-53 v delovnem zvezku. Delo si razporedi kakor želiš. Prosim pa, da po končanem delu pošlješ meni poročilo, kako ti je šlo. Če je kakšna vrsta naloge, ki ej sploh nisi razumel/a, mi tudi to sporoči. Sicer pa mi sporočiš preko smeškotov. Za lažje poročilo prilagam TABELO – Matematika-poročilo o preverjanju, v katero boš vpisal/a svoje rezultate. Pošlji jih do petka, 24. 4.

 

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Človek se je že zelo zgodaj naučil uporabljati prst. Na straneh 104 in 105 boš spoznal/a, na kakšen način se je to skozi celotno zgodovino odvijalo in kako je danes.

Besedilo na obeh straneh preberi ter reši vse naloge.

Filmska vzgoja

Film omogoča razmislek o življenjskih temah, posameznikovih in družbenih vrednotah ter spodbuja mlade, da si ustvarijo svoj pogled na svet. Poudarek predmeta je na vzgoji gledalca, ki film doživlja in ga razume kritično ter ustvarjalno. Učenci in učenke boste spoznavali in vzpostavljali neposredni stik s filmom in  filmskimi ustvarjalci in oblikovali lastna merila za vrednotenje filma ter razvijali lastno ustvarjalnost na področju filma.

Predmet je zasnovan modularno in predvideva tri module, izmed katerih ima vsak modul po 35 ur.

V šolskem letu 2020/21 se za učence 8. in 9. razredov razpisuje IZBIRNI PREDMET FILMSKA VZGOJA

Modul 2 Filmski žanri (35 UR)sestavljajo trije deli:

  • Ogledi filmov
  • filmski žanri in zgodovinski razvoj
  • ustvarjanje kratkega igranega filma

Učenci/učenke si boste ogledali nekaj filmov (slovenskih in tujih) v kinodvorani in v šoli ter po ogledu o njih razpravljali ter poglobili doživljanje filma v strnjeni besedni ali pisni interpretaciji. Spoznavali boste filmsko ustvarjalnost in najvidnejša predstavnike (slovenske in tuje) ter izpeljali pogovor s filmskimi kritiki ali publicisti. Spoznavali bodo vidike zgradbe filmske pripovedi ter se seznanili z osnovnimi filmskimi izraznimi elementi. Odkrivali bodo prevladujočo žanrsko produkcijo v posameznih obdobjih in preučili, kateri žanri so v ospredju danes. Seznanili se bodo z osnovnimi elementi igrane filmske produkcije in posneli ter zmontirali kratki igrani film z uporabo mobilnih telefonov, digitalnih fotoaparatov in kamer ter šolskih računalnikov. Pripravili boste predstavitev/projekcijo svojih filmov, jih vrednotili in utemeljeno primerjali.

Učenci boste ocene pridobili s sodelovanjem med urami in izdelanim filmom.

 učiteljica Bernarda Avsenik

NAVODILA ZA ČETRTEK, 16. 4. 2020

Dobro jutro.

Danes bomo večino časa posvetili utrjevanju.

ŠPORT

Preizkusi se v žongliranju. Jaz sem se zelo zabavala in v bistvu res ni tako težko kot izgleda na prvi pogled. 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=TStg-ezWM3M

MATEMATIKA

Utrjujemo…. 🙂

Delovni list – matematika

SLOVENŠČINA

Tudi tu malo utrjujemo. 🙂

Učni list – slovenščina

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Ponovi, kar si v prejšnjem tednu predelal o prsti. Lahko si izdelaš miselni vzorec, izpišeš pomembne besede, narišeš sličice ali pa samo prebereš, ponoviš, utrdiš.

Če boš izdelal/a miselni vzorec ali izpisek, naredi to v zvezek. Lahko mi tudi poslikaš in pošlješ.

NAVODILA ZA SREDO, 15. 4. 2020

Dobro jutro!

Danes imamo na urniku eno uro slovenščine in dve uri družbe. Ne pozabi na likovno umetnost, navodila za likovno nalogo boš našel/našla pod zavihkom LUM.

SLJ

Preberi pravopisni opomnik na strani 56 spodaj. Opisano je, kako z vejico ločimo več različnih dejanj v eni povedi.

Pri zadnji nalogi na tej strani so štiri dejanja, ki jih je treba v dolgi povedi ločiti z vejico. Podobno kot pri naštevanju besed, tudi pri naštevanju dejanj lahko na koncu napišemo besedo IN ali TER.

Rešitev:

Anže je z motorjem zapeljal v parkirno hišo, ugasnil je motor, zaklenil vrata in se odpravil po nakupih.

ALI PA…

Anže se je z motorjem zapeljal v parkirno hišo, ugasnil motor, zaklenil vrata ter se odpravil po nakupih.

Možnih je še nekaj podobnih različic. Razlike med njimi so res majhne.

Reši še nalogo na strani 57 zgoraj.

 

DRUŽBA 2 URI

Odpri učni list – OBČINA. Navodila za delo so na učnem listu.

Računalništvo-urejanje besedil

Računalništvo – Urejanje besedil je naravoslovno-tehnični izbirni predmet, pri katerem učenci pridobite tista temeljna znanja računalniško-informacijske pismenosti, ki so potrebna v življenju in pri nadaljnjem izobraževanju.

Učenci se boste naučil in spoznali pri tem izbirnem predmetu:

računalnik in razvoj računalništva,
vhodne enote računalnika (miška, tipkovnica, dig. fotoaparat, mikrofon),
pomnilne enote (RAM, ROM, disk, SSD, pomnil. USB, CD, DVD, Blu-ray),
centralno procesno enoto (mikroprocesor, matična plošča),
izhodne enote (prikazovalnik, tiskalnik, zvočniki),
programsko opremo računalnika (sistemska programska oprema – operacijski sistemi, uporabniška programska oprema),
osnove dela v okolju Windows, Linux in Mac OS X,
delo z datotekami in mapami (ustvarjanje, preimenovanje, prenos in brisanje datotek ter map, odpiranje, shranjevanje in tiskanje datotek),
kaj so programski virusi in zaščita pred njimi,
delo z urejevalnikom besedil (Microsoft Word 2016, Microsoft Office 365, LibreOffice Writer),
temeljna pravila oblikovanja besedil,
zahtevnejše urejanje besedila,
z risarskim programom izdelati točkovno sliko in jo vriniti v besedilo,
izdelati tabelo in pripraviti kazalo literature, slik in vsebine ter stvarno kazalo,
vstaviti glavo in nogo dokumenta, sprotne opombe,
iskati podatke na internetu,
poslati sporočilo po elektronski pošti in na prejeto sporočilo odgovoriti.

Predmet je prilagojen predznanju učencev in je namenjen tako začetnikom kot tudi učencem, ki že imajo nekaj znanja pri delu z računalnikom, saj svoje znanje nadgrajujejo z zahtevnejšimi vsebinami. Znanje pridobljeno pri tem predmetu lahko učenci uporabijo pri pisanju referatov, seminarskih in raziskovalnih nalog pri drugih predmetih.

Vsak učenec dela za svojim računalnikom ter na koncu samostojno izdela projektno nalogo, pri kateri si temo izbere sam. Računalnik doma ni potreben.

Predmet je brezplačen, poteka eno uro tedensko.

učiteljica Teja Demič

Navodila GOS 6.r

Pozdravljeni šestošolci!

Najprej, vse učence, ki še niste poslali svojih poročil, opominjam, da to storite do konca tega tedna, drugače naloga ni opravljena (to pa pomeni 0 točk za opravljeno praktično nalogo).

Ta teden bo spet namenjen vašemu ustvarjanju v kuhinji.Tema jedi tega tedna so jedi, ki vsebujejo veliko sadja in zelenjave. V tem dokumentu imate le nekaj predlogov, ki jih lahko pripravite. Glede na to, da v današnjem času ne hodimo veliko v trgovine, si lahko izberete tudi kakšno drugo jed. Pogoj je, da je kot sestavina v veliki meri zastopano sadje ali zelenjava. Nekatere jedi so zelo preproste (sladice v kozarcu), druge zahtevajo več truda in časa. Priprava jedi, naj bi časovno trajala dve šolski uri (od priprave, do postrežbe približno 50-60 minut, ostali čas je namenjen pospravljanju kuhinje). Če si torej izbral preprosto jed, pripravi dve takšni jedi.  Na moj e- naslov (mateja.benedik@guest.arnes.si) pričakujem tvoje poročilo do prihodnje ure gospodinjstva v naslednjem tednu (odvisno v kateri skupini si. Torej imaš najmanj teden dni časa. Če ti ne bo uspelo, mi sporoči razlog in se lahko dogovoriva drugače)! Navodila za poročilo so takšna kot zadnjič!

Tu je nekaj predlogov na katere lahko klikneš:

zelenjavna juha s piščancem in žličniki, fižolova juha, cvetačna juha, milijonska juha s korenjem, bučni polpeti, zelenjavni narastek, jabolčna pita, jabolčni zavitek, biskvit s sadjem (na posnetku so češnje, ampak uporabiš lahko katerokoli sadje), lahko pripravite razne sadne sladice v kozarcu, kt je tale s kivijem in še in še. Idej je še ogromno!

NAVODILA ZA TOREK, 14. 4. 2020

Dobro jutro!

 

Danes imamo na urniku dve uri slovenščine, matematiko, šport in glasbeno umetnost.

SLOVENŠČINA

Danes je tvoja naloga pismo sošolcem in sošolkam.

Vsak od vas bo napisal eno pismo iz karantene. V njem lahko napišeš karkoli, lahko opišeš svoje občutke, lahko opišeš kakšen dogodek, zanimiv izlet, lahko nam orišeš svoj dan v karanteni…

Pomembno je le, da ima besedilo obliko pisma.

Tudi risbic se ne bomo branili. J

Pismo pošlji meni po elektronski pošti. Zbrana pisma bom sestavila v knjigo pisem in vsi boste dobili vsa poslana pisma J

 

MATEMATIKA

Danes rešuj naloge na spletni strani učimse.com. Izbiraj tiste naloge, ki so povezane s pisnim deljenjem, potencami ali deli celote.

 

ŠPORT

Intervalna vadba. Zelo naporno. 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=hKRR7_igyLo

 

GLASBENA UMETNOST

Uf, tole je res nerodno. Dva meseca je v načrtu spoznavanje slovenskih ljudskih plesov, mi pa doma. 🙂 Plese se bomo vsekakor naučili, ko pridemo nazaj. Malo pri športu, malo pri GUM.

Predlagam, da danes namesto pouka glasbe doma zapojete tisto, kar radi poslušate. Karkoli že to je. Lahko tudi priredite domači glasbeni koncert. 😉

 

Pričetek pouka po velikonočnih praznikih

Drage učenke in učenci, spoštovani starši, učitelji, strokovni delavci in drugo osebje!

 

V teh dneh mnogi praznujejo veliko noč, največji krščanski praznik, drugi preživljajo čas v toplem družinskem okolju in se veselijo pomladi.

 

V  ponedeljek je veliki ponedeljek, državni praznik in pouka prost dan.
Pouk se znova prične v torek, 14. aprila.

 

Želim vam blagoslovljene praznike, polne harmonije, topline in pozitivnih misli!

 

Peter Klun, ravnatelj