Multimedija

Namen predmeta je seznaniti in naučiti učence uporabe računalnika kot multimedijske naprave za obdelavo besedila, slik, zvoka in animacije.

Učenci bodo pri predmetu spoznali:

– kaj je multimedija,

– programe in postopke za obdelavo fotografij ( Gimp, Photofiltre…)

– medij zvok (zapis zvoka, zvočne datoteke…)

– postopke in programe za izdelavo GIF animacij

– postopke montaže in obdelava videa

– pravila dobrega oblikovanja računalniških predstavitev

– pripraviti slikovne in zvočne podatke in jih združiti z besedilom v rač. predstavitev

Predmet je brezplačen.

Neobvezni izbirni predmet umetnost za 4., 5. in 6. razred

 

 

V šolskem letu 2020/21 bo predmet temeljil predvsem na glasbeni ustvarjalnosti. Izvedenih bo 35 ur.

NIP UMETNOST bo pri učencih vzbujal radovednost, jih sproščal, razvijal njihov interes za umetnost inprivzgajal  aktiven odnos do kulture in umetnosti.

Namen predmeta je učencem predstaviti raznolikost umetniških zvrsti ter jih povezati v umetniško celoto, učenca pa spodbujati k iskanju lastnega umetniškega izraza. Glavni element predmeta je glasba.

Cilji:

  • razvijati interes in odnos do kulture in umetnosti,
  • sproščati se skozi glasbeno-gibalno izražanje,
  • poustvarjati in ustvarjati vokalne, inštrumentalne in vokalno-inštrumentalne vsebine,
  • glasbeno se opismenjevati, razvijati glasbene zamisli,
  • spoznati različna glasbila in igrati na njih,
  • ritmično ustvarjati,
  • oblikovati in poustvariti glasbeno- plesno predstavo,
  • razvijati sposobnost za individualno in skupinsko ustvarjanje.

 

KAKO BOMO TO DOSEGLI?

  • Igrali bomo na različna glasbila (zveneče cevi, ukulele)
  • Spoznali bomo glasbo telesa.
  • Glasbeno poustvarjali.
  • Zvočno eksperimentirali, improvizirali.
  • Izražali lastne glasbene zamisli.
  • Oblikovali bomo krajšo glasbeno-odrsko predstavo.

 

Vsi, ki imate željo po ustvarjanju, se nam pridružite.

 

NAVODILA ZA PETEK, 24. 4. 2020

Dobro jutro.

Še zadnji dan pred prvomajskimi počitnicami. Čeprav v tem času kar nekaj tednov nismo videli šole, ste si počitnice še kako zaslužili. Današnji dan bo bolj lahkoten in ne bo veliko dela.

Danes imamo na urniku MATEMATIKO, NIT, ŠPORT IN DRUŽBO. Imate tudi angleščino, ne pozabite pokukati tja. 🙂

MATEMATIKA

Danes je zadnji dan za oddajo poročila o preverjanju. Če ste to nalogo že opravili, imate danes med matematiko prosto uro. 😉

ŠPORT

Kratek 15 minutni video z vajami za vzdrževanje kondicije. Te kar utrudi. 😉

https://www.youtube.com/watch?v=VHyGqsPOUHs

DRUŽBA

Naša študentka Pedagoške fakultete v Ljubljani, Nina (ki bi sicer opravljala prakso v šoli, pa je žal ne more), je pripravila spletni kviz o poznavanju Slovenije.

Dosegljiv je na naslovu:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeSFN0R9MKZtKhLt1GsIF_283cOWbGt-KTy5H0Z8jTKR3wUYg/viewform

Ko ga boste rešili, vam bo študentka rešitve pregledala in vam poslala vaše rezultate. 🙂

NIT

Danes imate eno zelo preprosto nalogo. Ko se boste sprehajali po okolici, poglejte in raziščite, kaj vse so ljudje v vaši okolici posadili v prst, kaj že uspeva in raste. Če imate sami vrt, poročajte, kaj ste zasadili v gredice. Je že kaj pokukalo, kako dobro raste?

Vaše opažanje zapišite v zvezek, lahko kaj tudi narišete.

Vesela bom, če mi boste kaj tudi poslikali. Jaz prilagam slike različnih rastlin z mojega vrtička. Nekaj že zelo lepo raste (malina recimo je že tretje leto v zemlji in je že precej bogata poleti), nekaj je pa še zelo mlado (peteršilj in zelena sta le nekaj dni v prsti). V prsti je tudi seme nizkega fižola, pa še ni pokukalo.

VRTIČEK 2020

NAVODILA ZA ČETRTEK, 23. 4. 2020

Dobro jutro.

ŠPORT

Včeraj ste bili športno zelo aktivni, zato danes en zanimiv in poučen dokumentarec o trenutno največjem slovenskem košarkarju Luki Dončiču.

https://www.youtube.com/watch?v=Wr_nk7twOYY

MATEMATIKA

Še vedno je čas za preverjanje znanja in izpolnitev tabele. 🙂

SLOVENŠČINA

Tudi tu malo utrjujemo. 🙂 Reši nalogo na strani 59.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Ena zabavna križanka, malo za popestritev in ponovitev snovi o vodi in zraku.

VODAinZRAK

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120% }
a:link { so-language: zxx }